SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

October 29, 2011

SHOES


Aktiviti harian  seperti biasa, langkah seperti biasa, hati juga yang lain rasanya. Tidak pernah nak sama rasanya, Pelik, sungguh, aku tak faham. Dalam banyak-banyak perkara kenapa mesti hati juga yang mudah berubah? Kenapa bukan rutin harian saya seperti memasak lauk sedap-sedap, berkemas rumah seperti 100 tahun lamanya  ditinggalkan, dan ber-seterika baju yang berubah? Mana lah tau kalau-kalau ada mesin khas untuk bantu saya selesaikan semua kerja penat tu? Mungkin boleh minta Hafiz belikan... Mungkin... HAHA..

OH YA! Sebenarnya saya tidaklah ingin bercerita sangat tentang rutin harian yang sememangnya tetap dan memenatkan tu, agenda saya ialah KASUT. Saya sedia maklum bahawa jumlah kasut saya pada ketika dikumpulkan (ni waktu nak bawak balik dari kampus , tamat belajar la kononnya) seperti sampah adalah berjumlah 9 pasang semuanya. Itu semua made in Perlis. Unbelieveable bila saya bukak kotak bawah akuarium ikan ayah, ada lagi berjenis-jenis kasut yang masih belum disarungkan ke kaki manis saya. Aneh! Bukan ke da pakai semua ke? Pelik. Erm......... Lalu saya mencari konklusi kenapa wujudnya kasut overload di situ... Cari... Saya cuba tekan otak untuk cari jawapan kenapa ada kasut lebih bawah akuarium.. Teettt... Teettt... Otak gagal loading, FAILED! Saya tak pasti kenapa ada kasut lebih bawah kolam ikan tu. Erm.......... Bengong jap......

Baik, ini masalah saya....

Dulu... Dulu la cerita ni.... Dulu saya dengan kawan baik, Fim, selalu pergi CMART dan tak ketinggalan Pekan Kangar ( pekan yang tak berapa nak maju, tapi boleh la kalau takat nak cuci mata ), saya setiap kali keluar akan beli kasut baru. SETIAP KALI OKAY.... Itu sudah masuk ke kategori berkali-kali. Tak sedar pun berapa pasang yang terkumpul dalam almari. Sebab apa? Sebab setiap beli saya akan masukkan dalam almari. Oooo.... Patut la.... Jadi dalam hal yang sedemikian rupa, perbelanjaan yang berlaku bukanlah atas dasar suka-sama-suka. Tapi atas dasar ketidak sengajaan. I'M SORRY ::))

I really hope saya boleh upload gambar kasut-kasut terbiar tersebut, tapi malang sangatlah sebab laptop ni tidak dilengkapi dengan sistem BLUTOT. Macam mana nak eja??? Bluetooth.. Macam ni?? Malas nak amik tau. Lappy saya rosak ::((( Sebab tu nak online susah. Kalau dah rindu sangat baru saya online pakai fone, boleh la buka blog tapi nak post entry baru susah. Larat nak taip pakai keypad yang keras bak batu tu... Adoyai.....!!

Shower timeeeee.........


No comments: