SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

October 04, 2011

I swear I won't forget you.


Kadang-kadang saya rasa terlalu bahagia sampai saya lupa kedudukan saya yang sebenar. 
Kadang-kadang saya rasa sayalah orang yang paling bertuah, tapi sebenarnya tak.
Kadang-kadang saya rasa apa yang saya buat betul, tapi sebenarnya saya salah. Banyak kesalahan saya. Memberi janji, kemudian berimpian, kemudian hancur........... Nangis. 

Kalaulah saya ada kuasa untuk balik kepada sebulan yang lepas... Kalaulah....

Terlalu cepat masa berlalu.........

Esok lusa apa nak jadi.....

Dari mana harus saya dapatkan kekuatan?? :::(((

Saya rasa saya sangat kuat, sbb saya tak menangis. Tipu! Tipu!




Dear sweetheart, you would be okay without me. Don't worry, God would gift you a loyal and faithful wife who loves you.

I'm just like a soft winds, greet you for a while.

One fine day, I will go. Pray for my strength. 

No comments: