SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

April 13, 2011

1. 57 AM

Dunia tak semestinya membahagiakan kita kan?
Kita pun tak semestinya bahagia dengan apa yang berlaku di sekeliling kita...? Betul??

:( Dan tak semua yang kita harapkan akan jadi milik kita kan? Tak semua yang kita impikan akan datang bergolek-golek pada kita kan?

Hari-hari belum tentu kita akan senyum saja kan? Mesti ada 1 hari yang membuatkan kita rasa marah, sedih, geram, kecewa and so on...Kenapa??


Tumpuan saya terganggu.

Sebab kadang-kadang perkara yang terjadi tu memang tak disangka-sangka. Jadi dalam sekelip mata. Sedih kan? Jadi secara tiba-tiba, tak ada persiapan. Bila dah jadi, kena fikir jalan penyelesaian. How come? Bagi manusia yang pandai kawal emosi dan tindakan, hebatlah kamu. Yang tak pandai? Jatuh. :) Dunia, game of the world is too complicated.

Saya harapkan sesuatu keajaiban berlaku. Bolehkah? Sungguh-sungguh berharap. :( Sebab saya penat.

I wish if I  could removing all the precious moments with you. I really hope. 
Bila saya lupa, kamu juga saya akan lupa. Automatik kamu tidak ada dalam kamus hidup saya.
 
O__________O 

Saya nak senyum. Dapatkah?

Siapa pujuk saya kalau saya makan hati? SAYALAH! Tak ada orang yang boleh pujuk saya melainkan diri saya sendiri. Saya tak makan cakap orang. Ini tak taulah kategori tegar atau senyap. Herm..... Di luaran kita dinilai berbeza dengan apa sebenarnya kita hadapi. Betul? Lumrah dunia, untuk menghakimi seseorang sangat mudah. Aku belajar untuk kenal orang, kenapa orang tak boleh belajar untuk kenal aku!!!!! Shit!!!





No comments: