SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

November 24, 2010

Beqambeh ke Kuching Gik!

4 Disember 2010... Once again I will Beqambeh ke Sarawak.... Dalam erti kata lain pulang ke kampung halaman di sana lah! Sana,seberang lautan...... Ceit! Badan x kurus lagi ni nak balik macam mana ha! Oh tidak!! Tak dapat digambarkan  sana sini cakap ... " Dah berisi ya?" " Senang hati nampak?" ... Kejamnya ayat-ayat tuh!

Abaikan!! Awal Disember ni nak balik Sarawak la... Mak I dah rindu sangat dengan rakyat jelata di sana.... Owh!! Mungkin saya patut bawa balik kalkulator yang berfungsi dengan baik supaya mudah untuk mengira bilangan rakyat di sana. Atau mungkin perlu memakai sempoa?? Tak mungkin. Itu zaman apek Leong saja pakai. Zaman sekarang.. teknology da moden. Mungkin juga bilangan member-member baru dah meningkat?? Mungkin.

Macam biasa balik pakai benda alah kat bawah ni.....


Gambar ni suku pun x sampai.. Ahli-ahli yang lain mungkin tak hadir.... Raya 2010 aku tak balik sana,jadi sebagai hujung tahun ni balik lar.. dalam 3 minggu mungkin.. Tak lama kan??






Aku tak ada idea la nk kobar apa.. Just want to say that NAK BALIK SANA. Pagi buta da kena siap on 4th Dis,flight pukul 9 a.m. No rushing hours ya fatin... Bangun awal! Semangat!
Itu je.........

MAAF LA.........
eNTRY NI TAK MENARIK LANGSUNG.
Tapi still kena kepohkn. Agagaga!

1 comment:

helanie said...

haha jeles na kmk kitak balit cya..