SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

October 24, 2012

RM 3.80


Semeter RM 3.80. Ingatkan ini kain paling murah. Bila jalan lagi ke depan, jumpa yang lagi-lagi murah. Ceeiit! Sebab kedai yang belakang tadi cakap, kain macam ni susah nak jumpa. Baik beli kat kedai dia. Nak jet aku lettew. Tak heran lah. Aku keluar, aku pegi kedai sebelah. Mana tau ada kan..

Eh ada lah!! Ihik! Hati berbunga kembang. Kain macam cotton ni susah sangat nak cari. Cari di Perak tak da, Penang tak ada, Shah Alam..? Jakel tu jual mahal-mahal, padahal kain tu bukan gila babeng pun.

Kain cipon lagi aku tak adored sangat. Tak menarik tahu.




Aku rasa aku dah banyak warna hijau. Memanglah tak berapa nak memuja hijau tapi kaki ni gedik sangat nak ke area kaler hijau tadi. Nampak soft. Ingat nak ambik merah kelmarin, merah kan dah ambik yang polkodot tu. Semeter RM 3.80. Kedai yang seberang sana semeter RM 2.00. Bodoh tak aku? Tamak tak aku? Ada yang jauh lebih murah. Berkira sangat aeh! Yelah, seboleh-bolehnya kain cotton ni, yang murah tu lah yang ori. Sekarang kain cotton dah di renew, dah jadi lebih kurang silky cotton. Dah jadi silk tu, itu bukan lagi taraf cotton okay. Kain cotton mesti keras, itu syarat pertama. Sudahlah hang.