SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

October 29, 2012

38 UP AND ABOVE

* Morning Hazie :)

Saturday night my body was shaking so horrible. Tak pernah-pernah jadi. Kalau badan mak shaking aku tau lah , sebab panas dalam. Me so cold that night, badan dah boleh bentuk capital C. But I'm not a ballet dancers yet. HAHA.

  • Masa tu dah lewat malam, ayah cakap bawak ke hospital saja. Klinik sini tutup awal, around 10 pm.
  • Dalam kereta lagi shaking kuat, ayah off aircon.
  • When I reached to hos, drip 3 botol air. Can't think, I'm just being so naive that time.
  • That nurse touched my boobs. Shit. Also luckily doctor India, perempuan.
  • Body temperature 38 up and above, normal 37.
  • Terlupa bawak phone, sim DG dalam tab. Aku tak tukar,  the same time battery phone low batt. Then aku moved sim DG ke tab. Tab pulak tetinggal. 
  • Tak sempat mesej Hazie. Mesti dia risau?? Mesti dia risau??
  • Aircon di hos 3 kali ganda sejuk. Rasa-rasa macam salji di Malaysia. Tak tahan sgt. 
  • Nurse "buka " baju then few towel kecil dorang basah. Letak towel tu di celah lipatan badan. Ketiak, belakang lutut, peha. 
  • Diberi pil tidur.
  • Next morning balik rumah.
  • Just sleep the whole day kelmarin. My body was too tired, since I can't move. Wayar drip tu kiri kanan. Badan jadi inelastic.
  • Nurse tebuk tangan aku macam dia tebuk earing.Sakit lah.
  • Datang si doktor India ambil darah. Tebuk lagi. Sakit tahu.
  • Penatnya. :(
  • Balik rumah makan ubat tidur, makan ubat tidur.
  • Early this morning Hazie sent mesej "THANKS SYG". Apa salah aku? :(((
  • Since dia sendiri sampai sakit2 kerja, tak nak dia fikir hal aku lagi. Nanti menyusahkan dia.
  • Dia sendiri banyak masalah, tak sampai hati nak susahkan dia.
  • Maaf bb ::(( 
This morning missing him so much.
"Music so true"