SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

January 11, 2012

ALAMAT RUMAH KAU PELIK


Alamat rumah ni tak ada lah pelik sangat. Okay lah tu tak panjang, tak pendek. Cukup semua sifat. Kedudukan rumah aku dah lengkap diterangkan dalam alamat tu, apa lagi lah buat orang tak puas hati dengan alamat tu. Benci!

TADI aku nak submit details untuk DySarra Boutique... Then, admin replied.. As below...


Eh betul kak! Alamat rumah saya memang macam tu. Sumpah saya tak tahu kenapa la ada alamat pelik-pelik macam ni. Saya sudah menghubungi pihak ayah, tapi ayah kata " Dalam Kuala Kedah ni, ada 1 sahaja TAMAN DESARINA. Jangan risau nak, tak ada taman lain yang ciplak nama taman kita.". Umph ! Peqeli saya!

Tertulis dalam IC pun macam tu  jugak, memang aku akan buat triple checking kalau aku nak submit apa-apa pun. Lebih-lebih lagi hal yang memerlukan aku isi ALAMAT aku. Dia memang macam tu. Agaknya nak memudahkan aku ingat, yalah aku ni ada penyakit Amnesia. Pendek dan tepat, ini sifat alamat rumah saya. Tolonglah faham. Aku tak main-main!

PERCAYALAH! ITU ALAMAT RUMAHKU!

2 comments:

saya dewi said...

haha. memang ringkas dan padat alamat rumah awak XD tape tapeee. senang sikit nak mengingatkan. :D

__✿HARISA✿__ said...

ahhha.a.a.... tulah.. alamt cinonet jerrr