SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

March 24, 2010

APA KATA cINTA?

Mereka kata cinta sangat membahagiakan..
mereka kata cinta menggembirakan..
mereka kata cinta perlukan kekuatan..
mereka kata cinta itu diikuti dengan gelak tawa..
mereka kata cinta itu membangkitkan kesedaran ..
mereka kata cinta tidak pernah mengecewakan.. malahan mereka yakin cinta itu akan berkekalan..

mereka bahagia dengan cinta mereka...

benarkah???

aku...
aku kata cinta itu perlukan kesabaran..
aku kata cinta itu sangat rumit..
aku kata cinta ada selingan tangisan..
hanya mereka yang pandai menjaganya sahaja akan bertemu cinta sejati..
aku kata cinta perlukan kekuatan .....

  • kenapa??
  • tanya diri sendiri...


Bacalah...

1 comment:

f gump said...

just remember this,

LOVES YOURSELF BEFORE SOMEBODY,LOVE FAMILY BEFORE SOMEBODY...trust no one but your family!

---forrest gump---