SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

May 09, 2010

SeLaMat haRi iBu!!!!!


glitter-graphics.com







Chiqui sayang mak!! sayang sangat.
Setiap detik dan ketika ada nama mak dalam diri saya.
Terima kasih di atas segala pengorbanan mak untuk saya,abg dan ome.

May 07, 2010

Kebebasan



Finally!!
trut trut trut trut!!!

yeah!!! Chiqui is active bloger now!!! hah!! betol ke ayat tuh ?? ntah!! x tau dan x nk ambil tau.. abaikan... jnji org faham ... sbnrnya hari ni sy sangat bahagia.. sbb sy dah dpt kebebasan yang sy idamkan setelah setengah tahun bertempur di medan perang investment analysis... hari ni sy bebas!! exam dah habis!! yippee!!! kebahagiaan yang x dapat digambarkan.. lepas ni boleh la sy habiskan masa dgn tebesyen (TV) yelah... dah x yah pk hal belajar lg.. nk rehat2 jap... tenangkan diri... majukan badan,,, yeah!!

mengimbas kembali detik-detik nk exam dulu.. hoi sengsara hoi!! makan pon nk kena pantang! mau taknya,satgi kalau makan byk ngantok.. dah u bila nk sttdy nya?? fuh!!! nk kawal mkn bkn bande snag nk buat ooii..... nk lawan nafu selera... guna pedang pon belum tentu menang... x tau nk habaq pi mcm mn...

sekarang,sy baru sj slesai mkn tom yam + MILO AIS yg sangat sedap.. tiada tandingan... heheh.... kenyang deh perut nih... yerla,dah lama ngidam nk mkn tom yam.. bru ari ni dapat.. sayu hati.. terharu la dpt mkn..

cuti ni x tau nk watper... mungkin sy ptt bersantai sambil rehatkan diri bersama keluarga (POYO)... mn ada.. lawak je la... haha...

ni mlm pertama sy di rumah.. wah!! mlm pertama balik da dpt yong tau fu... my fevret dishes... ulalalala... hidangan mempersona... ahhh!! up lg kilogram sy!!! bila nk kurus nk chiqui??
asyik melantak jer...bia la!!!!

cuti ni sy nk habiskan dgn game2 kesayangan di FACEBOKK..... aahhhh!!! itu yang ditunggu... masa Chiqui kini dihabiskan game!!! Yipppppee!!!!!

Nak berkongsi sesuatu... nampak x sepasang sepatu kuning kat atas tu?? itu sepatu kesayangan saya!!! di saat2 akhir sy pegi kuliah,kasut2 yg lain memboikot sy, dan lalu rosak... ( salah susun ayat. sy tau. tp malas nk padam).. yg setia menemani sy hanyalah sepatu kuning tersebut... ahhh!!! tanx a lot Yelllou Chumel... then.. people around me put a title on me.. nk tau apa?? Cik pisang... sbb sy suka kaler kuning... aahh!! sbnrnya sy x pernah suka kaler kuning... tp bila meninjau kembali barang2 sy,kebanyakan adalh bertema kuning .... mungkin sy fanatik kuning.... kasut ni Chiqui beli masa form 5... BERTAHAN DOH!!!!

May 04, 2010

Chiqui is Counting

i can't wait...

sy sedang menghitung hari.. hari apa? hari nk cuti la... tanya lg!! er... cuti apa?? cuti semester TIGA!! Yayh!! itu menandakan  sem depan sy akan bergelar pelajar PART 4.... ahh!! do i need to mention here?? x perlu... tp biarlah dihebahkan... hahaha... sj suka2... nk memanjangkan blog....ehekhek!! pttnya waktu sekarang sy stdy.... emmm..... nk rilek2 kejap... eh!! bkn ka slama ni Chiqui dh byk rehat ka???? alah...... kejap jer... pasni sy stdy la.... errr...... tadi makan bege ayam special... ( special la sgt).... dan... takde paper la.... haha.... sbnrnya bru blik dr umah ni... baru jek sampai kemarin... x la baru sgt.... ekotkan hati malas je nk text blog ni... dek kerana perut yang membucit dan mengenyang,jd sy ringan2kan jari-jemari  nk post new blog sementara nk tunggu perut hadam makanan jap... tu je nk ckp....

jumaat ni las paper.. paper FIN.. mmg itu saat yang dinantikan la... x sabo deh nk balik umah.... nk rehatkan hati... tenangkan badan... oh!! apakah ia?? adakah kombinasi yg tepat??? tidak kan??? tp x pa,anda teruskan membaca.... sbb sy je yg ada kuasa ke atas blog ni... apa2 kesalahan sy minta diabaikan.. boleh?? ahh! boleh kan ajer la...... planing cuti ni blum ada lg... plan tu nk mengadap tb je la.... maklumlah setengah taun ni brapa kali sgt tgk tb.... aduhai....  apa lg yok????

nk tau... ari ni sy kemas rumah... kononnya buat clearance la.... mak datuk!! penat nyer x tekira.... sem ni dapt kolej bercirikan rumah... jd mmg byk bahagian nk cuci... tandas lg... bilik sendiri.. ruang tamu.... jamban... mmg memenatkan lar.. sempot asanya... esok da lg nk cuci ni... nk mop lantai bilik ngan guess room.... hahha... kalo  dapat anugerah,apa kata calonkan rumah sy?? BERINGIN 16... mn taknya,,,segala besi  kami cabut..  tak d lubang yang kami tinggal tanpa sentuhan ,... tp syg... award utk rumah tercantik tak pernah wujud.. UiTM .errrrr... sy cawangan Arau Perlis.... x hargai titik peluh pelajar... hampa!!! ini ka lumrah univarsiti??? ahhh!! abaikan la...

leps ni sunyi lasy.... yelah,kalo kat kolej ni,ada Mak Ah...  waktu dy tido  je sinyi... waktu lain... pot pet pot pet.. mcm tu la critanya.......nk kata bising tu,mungkin la..... hehhe.. sory teha... aq sengaja nk naikkan nama ko kat sini.... aisya helani... seorang yang muka kosong... ah.. kdg2 aq ckp dy buat mcm x d paper.. kosong... empty... kejanya menyakat si teha.... mcm 2 la... sama ja ngn aq.....hehhe....

hohooh... bila Chiqui nk stdy nih!! perli plak!! x d apa2.. sj nk ingtkan jer.....
yer,yer... nk g stdy ni ha...

LALALALALALALALALALALALALA...
jap la .... nk rilek dulu...

ahhh... mals plak... x pe la... di sini saja.... 
Sayonara