SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

May 01, 2010

Kesibukan

hyper cat Pictures, Images and Photos

nyot!! nyot!!
sibuk jek  semenjak 2,3 menjak ni... maklum la skrg kan final exam.. jadi saya kn menyibukkan diri walaupun sebenarnya sangat malas untuk bersikap sedemikiann... untuk 3 minggu berturut-turut sy menghadapi peperiksaan yang agak dahsyat!!! jadi jari jemari ni berat la nk menaip.. ye la,kalo nk menaip kn panjang2.. kalo x panjang x yah BERblog la kita.. ye dak Chiqui??? hehe....

soalan2 exam sangat memeningkan... saya x pnh sangka soalan sgt rumit sehingga jatuh darah sy!! ohh!! apakah ia!!! sungguh!!! mmg x boleh blah!! ala... sebenarnya soalan susah,ckp je la.. byk ting tonk plak! bluekk!! ngaku jek!! ye.. mmg susah.. tp sy msh dpt menjawab soalan2 kritikal tersebut ... alhamdulillah!!!

baiklah,kita mulakan buletin utama.....

rasanya mlm ni mcm nk menaip pajang jer.... baru ada mo-od.....
laporan Paper Bel.. Aahh!! paper ni sgt rumit la.. nk tau knp?? sbb paper ni  pakai English! Aloh!! kita kan anak melayu,mn la pandai sgt nk speking2 ni... tp x pa,Chiqui bole buat...  jgn la over confident sgt kot yer pon!! ish ish ish!! bkn over confident, tp bersyukur sbb dpt siapkan tugasan dlm masa yg ditetpkan iaitu 3 jam 0 minit 0 saat. yg paling x tahan nyer,dah buat karangan,kn buat reference dari article yg dibekalkan... ouh!! ok la... x payah memeningkan kapala i.... uuuuu!!

laporan Paper MGT... paper ni pon mmg Chiqui x jangka sgt rumit... part esei 2 sya bole buat....

eh!! jap jap.... GAME CAFE KAT FACEBOKK!! jap tao.....

ok!! im  back!!!
berbalik pada paper MGT td...
er,,, rasanya x d apa2 la nk story...
ok,ok.. sbnrnya sy da lupa nk story apa ...
sory deh!

laporan Paper Eco..
kejap! kejap!! pusing kepala dulu!! sbb paper ni mmg x terjangka akan sesusah itu!1 bayangkan study samapi pukul 3 pagi!! bah!! saya mula stdy tgh hari,direct sampai pagi esok!! dah 2 soalan yg naik 2 susah... ada bab yg sya x reti!!! aahhh!!! pening la....
tp skali lg sy berjaya hafal part esei..
heheh....

seterusnya Paper CTU @ Pendidikan Islam ...
teringat ustaz yg  ajar sy dan rakan2... namanya Ustaz Basri b Abd Ghani... " Almighty Allah"<------ tagline ustaz.. sy cuma mengajuk dari belakang sahaja.. tidak di depannya.. hehehe.... ustaz ni sgt baik la.. sy bangga kerana dy adalah tenaga pengajar di di uitm!! apa melalut ni!!
maleh la nk buat laporan exam!!

skrg sy di rumah... td lepas paper ctu ayh dtg amik.. jadi sy pon tanpa berlengah masa,naik kereta!! ehehek!!! 2 minggu x balik rumah doh!! rindu ar.....  mak sy tak sihat sgt... mungkin sbb itu Tuhan bawa sy balik rumah.. nk tolong mak ... dan sy perlu uruskan rumah ni.... kerja2 rumah sy perlu dahulukan.... penting menjaga kebersihan ... walaupun  sebenarnya sy ni seorang yang berat tulang dan byk lemak tp .... mak ayah punya hal, i go on la....

nk relax2 kejap... penat la sengkang matas study... stdy bkn kerja mudah hoiii!!!! ingat duduk kat satu kerusi,satu meja,sebatang pen (sy nk byk pen! Chiqui tamak) ..lps 2 menulis.. dah menulis  hal,kn subjek hafal...  tak tenganga ker?? hehehek!!!! yelah.... Chiqui jer betul!!!

tiap2 petang pegi beli makanan kat oren... erm... 2 jer la sumber makanan kami di arau sana... ah1!11 nk g KFC jauh... da 2 nk kn jalan lg... mmg malas lar.......  walaupun ganjaran yg menanti  sy di pusat tersebut  gempak,tp maaflah... sy bkn jenis yg mudah tergoda.. Harap maklum!!! memuji diri!! Bongkak!!! dalam masa seminggu lg exam akan tamat.. jd sy boleh bebas.. hilang tension siket... Ceritera semester 3 bakal tamat....

oohhh!!! Desarina!! i will be back soon!!!!!

 Currently listeninG to music...
COLBIE cAILAT - oNE FiNE WiRE

April 25, 2010

One day my wish.

Plez...

Give me only one day to make me smile without non-stop. i want to be the happiest girl in this world. Only one day. plez..
right now i am full with frustrated. how can i face with this problem lonely?? tell me!! tell me!!
leave me in paradise for one day. let me laught !!!

let me become a wonderful dancing queen for one day. searching for the right way in my life is not easy. dancing queen,to get rid of my sadnes.

let me feel freedom to arrange my life..
plez..

i feel too regret in my life because i can't make people around feel proud of me.
suppose i must sacrifice my hapines,to make others happy!!
do it CHIQUI!!
YES U CAN!!

no i can't!! i can't afford!!
tell me what should i do now!!!

how do u feel when people forget what i had done to him/her??
yes will say,
" MY TEARS NEVER ENDS. how could they forget!!"

this nonsense girl always been cheating by others.
God,pick me out from this trouble.
i need some space to breath.

i feel too down!!!
help.

April 19, 2010

Counting

I want to complete study as soon as possible...
so dat i can help parents when i work... am i used corect word
ahh!! abaikan!!

apa ni!!! dis is stdy week.. i got a lot of work to do.. but.. x rasa pon diri ni sibuk,.. mcm biasa jgk.. cuma effort kn ganda - ganda lg.... Mungkin aq kn stop berblog??
eh!! x semestinya.. kalo da asyik nengok buku jek.. bole tahan ke kawan2?? xkan kan? ( 2 jwpn sy.. awk semua x tau la...Errr,,,)


nih da 2 mggu x balik... I miss mUmmY n pApIta So BADly...



its ok.... i am a strong girl.. never give up to my feelings....
i be there as soon as i can ...

wait for me mom , dad..